Geen producten (0)

Veelgestelde vragen

 

Bestellen

 

Hoe plaats ik een bestelling?

Om een bestelling te plaatsen kun je in de webshop het artikel middels de knop "Kopen" in het winkelmandje leggen.
Als je dit hebt gedaan kun je nog verder winkelen of de bestelling afronden.
Wanneer je de bestelling wilt afronden, klik je op de knop "Ga door naar afrekenen".  

Hier kun je heel eenvoudig de volgende 3 stappen volgen: vul je adresgegevens in,
geef aan of je het artikel wilt laten bezorgen of het wilt komen ophalen en geef aan op welke manier je de bestelling wilt plaatsen.
Vergeet niet de voorwaarden te accepteren.

Kan ik een artikel reserveren?

Als je een artikel wilt reserveren, kun je dat doen door een e-mail te sturen of telefonisch contact met ons op te nemen.
Zodra we het artikel weer op voorraad hebben, sturen we je een e-mail of nemen we telefonisch contact met je op.
Je kunt het artikel dan bij ons ophalen of het via de bestelprocedure op onze website bestellen, waarna het wordt verstuurd.

Kan ik mijn bestelling komen ophalen?

Het afhalen van een bestelling is altijd mogelijk.
Als je een artikel wilt bestellen, om het op een ander moment op te komen halen,
kun je via de website je bestelling plaatsen en in het vak "opmerkingen" aangeven dat je het artikel wilt komen ophalen.
Wij sturen je een e-mail. laten  je weten wanneer je het artikel  kunt komen ophalen.


Wordt mijn bestelling in één keer bezorgd, ook als ik meerdere artikelen in mijn bestelling heb?

Meestal wel.
Het kan voorkomen dat een bestelling uit meerdere pakketten bestaat.
Een enkele keer komt het voor dat deze niet tegelijkertijd door post nl. kunnen worden afgeleverd,
omdat de verzending van de pakketten via verschillende afdelingen loopt.
We zullen altijd proberen om alles in één zending te versturen.
Mocht dit niet lukken, krijg je ook meer dan één tracking code.
 

Kan ik grotere aantallen tegelijk bestellen? 

Je kunt in één keer zoveel artikelen bestellen als je wilt. 

Is er een zichttermijn / afkoelingsperiode?

Er is een 'afkoelingsperiode' van 14 dagen waarin je het artikel zonder opgaaf van reden kunt retourneren.
Deze periode gaat in op de dag van ontvangst van het artikel.
Het artikel kan alleen ongebruikt en in de originele verpakking geretourneerd worden.
De kosten voor het retourneren zijn voor rekening van de ontvanger.

De volgende onderdelen kunnen niet worden geretourneerd:

elektrische / elektronische onderdelen (zoals een AVR, ontstekingsspoel, printplaten etc) speciaal voor u bestelde
of geprepareerde onderdelen (tenzij deze defect worden geleverd) gebruikte onderdelen gemonteerde of beschadigde onderdelen
.
Krijg ik een e-mail als mijn bestelling is geplaatst?

Als je een bestelling hebt geplaatst, krijg je direct een e-mail met daarin alle gegevens van je bestelling. 

Kan ik de status van mijn bestelling volgen? 

In je account kun je de status van je bestelling zien.
Ook krijg je op de dag van verzending een e-mail met de tracking code,
waarmee je je bestelling kunt volgen. 

Kan ik de bestelling die ik al heb geplaatst nog wijzigen?

Als je een bestelling hebt geplaatst en deze wilt wijzigen,
kun je het beste meteen telefonisch contact met ons opnemen.
We kunnen de wijziging dan direct doorvoeren.
Als de bestelling al bij ons is opgehaald door Post.nl, zul je het pakket moeten weigeren,
waarna het naar ons wordt teruggestuurd en we de bestelling kunnen wijzigen.
Neem ook in dit geval contact met ons op.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Als je je bestelling wilt annuleren, kun je dit het best zo snel mogelijk doen.
Dit kan zowel telefonisch als via e-mail.
Als je dit voor 17:00 uur doet, kunnen we het pakket nog terughalen.

Wil je geen ander artikel?

We kunnen het aankoopbedrag dan direct terugstorten.

In het geval de bestelling al naar je onderweg is,
dien je het pakket te weigeren. Het wordt dan naar ons teruggestuurd. 
Zodra we het artikel hebben ontvangen, zullen we het aankoopbedrag terugstorten.
De kosten voor het verzenden van het pakket worden in dat geval in mindering gebracht op het door ons terug te storten bedrag. 

Heeft Trendywoonplein.nl alle artikelen steeds op voorraad?

Normaal gesproken hebben we de artikelen op voorraad. We zijn echter afhankelijk van meerdere leveranciers en distributeurs.
Als de leverancier het artikel niet op voorraad heeft of als de distributeur langer over de levering doet,
kan het zijn dat we het artikel niet meteen kunnen leveren.
Informatie over de beschikbaarheid van een artikel is altijd in onze webshop te vinden.

Hoe kan ik een zakelijke bestelling plaatsen?

Het maakt voor ons niet uit of je een bestelling plaats als particulier of als zakelijke klant.
Je krijgt in beide gevallen een factuur waarop het btw-bedrag staat aangegeven.

Kan ik een los onderdeel bestellen?

Als je een los onderdeel wilt bestellen,
kun je dit het beste via e-mail bij ons aanvragen.
Aanvragen voor onderdelen moeten we bij de meeste leveranciers per e-mail indienen.
Als we het onderdeel kunnen leveren, zullen we dit direct via een e-mail laten weten.
Ook sturen we je dan de betalingsgegevens toe, wat de bestelling versnelt.

Moet ik ingelogd zijn om een artikel te bestellen?

Je hoeft niet per se ingelogd te zijn als je een artikel wilt bestellen.
Inloggen biedt wel voordelen: je kunt sneller bestellen en altijd de status en een actueel overzicht van je bestellingen inzien.

Moet ik een account hebben om een artikel te kunnen bestellen?

Je hoeft niet per se een account aan te maken om een bestelling te plaatsen.
Het hebben van een account biedt wel voordelen:
je hoeft dan niet elke keer al je gegevens in te vullen en je kunt altijd de status en een actueel overzicht van je bestellingen inzien.

Kan ik ook telefonisch een bestelling plaatsen?

Wij zijn een webshop en er volledig op ingericht om bestellingen te plaatsen via internet.

Betalen

Wat zijn de betaalmogelijkheden?

IDEAL

Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen.

Bancontact

 Met Bancontact kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankoop bij ons afrekenen via uw Belgische bankrekening.

Overboeking

U maakt het totaalbedrag vooraf over op onze rekening.

Bankoverschrijving betekent dat u,
na het invoeren van uw bestelling, 

eerst het orderbedrag zelf overmaakt op de rekening van Jenalin Webwinkels. 

 Dit kan bijvoorbeeld met internetbankieren van uw bank.

> Houd rekening met één tot drie werkdagen verwerkingstijd.

Bij ontvangst van uw betaling wordt uw bestelling in de regel nog dezelfde dag verstuurd.>
Overboekingen zijn bij Jenalin Webwinkels volledig gratis.  

Betalen bij afhalen

U betaalt uw bestelling wanneer u deze bij ons op komt halen.

Hoelang duurt het voordat jullie mijn betaling ontvangen?

Als je betaalt met iDeal, ontvangen we je betaling direct en kunnen we je bestelling direct in orde maken.
Wanneer je per bank vooruit betaalt, kan het 1 tot 2 werkdagen duren voordat het bedrag bij ons op de rekening staat. 

Is het mogelijk om per acceptgiro te betalen?

Betalen met acceptgiro is bij ons niet mogelijk.

Hoeveel verzendkosten betaal ik?

Kijk hier voor bij  informatie ( verzendkosten )

Levering
 

Bezorgen jullie ook op maandag?

Ja, op maandag levert PostNL ook pakketten.

Leveren jullie in het buitenland?

Ja, wij leveren ook in het buitenland.
Het is via onze webshop mogelijk om bestellingen te plaatsen voor België en Duitsland.

Word ik automatisch geïnformeerd wanneer de levertijd verandert?

Wij streven ernaar om de website altijd up-to-date te houden.
Omdat wij via anderen platforms verkopen, kan het gebeuren dat een artikel uitverkocht raakt,
terwijl dit op de website nog niet is aangepast.
Uiteraard doen wij ons best om de levertijd zo snel mogelijk aan te passen.
Mocht je iets bestellen wat niet op voorraad is, dan laten wij dit altijd via de e-mail weten.
Mocht de levertijd veranderen, dan gaan wij altijd op zoek naar een passend alternatief of wij storten het aankoopbedrag per direct terug.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben op het moment dat mijn bestelling wordt bezorgd?

Geen paniek als je op dat moment niet thuis bent.
Je ontvangt een kaartje in de brievenbus met daarop een "info-code" en een link naar de website van PostNL. 
 

Is het mogelijk om een tijdstip af te spreken waarop mijn bestelling wordt bezorgd?

Dit is nu nog niet mogelijk (we werken hieraan).

Bij bankoverschrijving kan het 1 tot 3 werkdagen duren voordat we je betaling hebben ontvangen
(bij overschrijvingen vanuit het buitenland kan dit langer zijn).
Dit betekent ook dat je bestelling pas later wordt verzonden. 
Houd hier rekening mee wanneer je bestelt.

Door wie wordt mijn bestelling bezorgd?

Je bestelling wordt bezorgd door PostNL in Nederland en door Bpost in België

Kan ik een bestelling op een ander adres laten afleveren?

Ja, dat kan. Je kunt bij het plaatsen van je bestelling een factuuradres en een afleveradres opgeven.
Deze adressen hoeven niet hetzelfde te zijn.

Ik heb niet alle artikelen uit mijn bestelling ontvangen. Wat moet ik doen? 

Wanneer je niet alle artikelen uit je bestelling hebt ontvangen,
kun je het beste een e-mail sturen of telefonisch contact met ons opnemen.
We zullen dan direct uitzoeken wat er is misgegaan en het probleem voor je oplossen.

Wat moet ik doen als ik een verkeerd / beschadigd / defect / incompleet artikel heb ontvangen?

Als je een artikel hebt ontvangen dat verkeerd, defect, beschadigd of niet compleet is,
kun je dit bij ons melden via een e-mail.
Om het probleem zo snel mogelijk op te kunnen lossen,
is het belangrijk om de volgende gegevens te vermelden:

- naam en adres
- een eventueel klantnummer
- de klacht over je bestelling

Tevens is het van belang om bij beschadiging een foto van het beschadigde artikel aan de e-mail toe te voegen.

Wij zullen de klacht zo snel mogelijk in behandeling nemen en met een passende oplossing komen.
Mocht het artikel beschadigd zijn aangekomen, zullen wij dit artikel kosteloos omruilen of indien mogelijk onderdelen nasturen.
Dit is altijd in overleg met en afhankelijk van het probleem.

Kan ik een bestelling komen ophalen?

Ja, dat kan.
In de bestelprocedure kun je aangeven dat je je bestelling wilt komen ophalen.
Nadat je van ons een e-mail hebt ontvangen waarin staat dat je bestelling bij ons op voorraad is,
kun je je artikel(en) tijdens onze openingstijden komen ophalen.
 
Wil je liever buiten openingstijden om komen?
Maak dan een telefonische afspraak.

Kan ik mijn zending volgen?

Ja, dat kan.
Op de dag van verzending ontvang je een tracking code via e-mail.
Mocht je de bestelling in het weekend hebben geplaatst,
kan het zijn dat je de tracking al ontvangt, maar dat deze nog niet werkt.
Dit omdat we bij jenalin webwinkels in het weekend doorwerken.
Op het moment dat we het pakket in orde maken en de sticker voor op het pakket hebben gemaakt, gaat de tracking werken.
Op maandagavond, als het pakket is gescand, zal de tracking code actief zijn.

Garantie

Hoe lang is de garantieperiode en wat houdt dit precies in?

De garantieperiode verschilt per artikel.
Je kunt dit bij elk artikel lezen bij de technische gegevens.

We staan er voor in dat de producten en/of diensten voldoen aan de overeenkomst,
de in het aanbod vermelde specificaties, de redelijke eisen van deugdelijkheid
en/of bruikbaarheid en de op de datum van de totstandkoming van de overeenkomst bestaande wettelijke bepalingen en/of overheidsvoorschriften.

Let op: op onderdelen kunnen wij helaas geen garantie geven. 

Kan ik een artikel bij jullie laten repareren?

In sommige gevallen kunnen wij het  artikel zelf repareren

Kunnen wij dit niet zelf dan bieden wij die bij de leverancier aan.

Hoe kan ik mijn geld terugkrijgen?

Dit kun je lezen op de pagina "Retourneren".

Het bestelde artikel voldoet niet aan mijn verwachting.

Kan ik het ruilen en hoe doe ik dat?

Als je een artikel wilt ruilen, kun je het beste telefonisch of per e-mail contact met ons opnemen.
Je kunt het product dan naar ons terugsturen.
Als een eventuele bijbetaling is voldaan, kunnen wij het nieuwe artikel direct versturen.
Als je nog recht hebt op een geldbedrag, zullen we dit meteen aan je overmaken. 

Hoe lang duurt het voor een bedrag is teruggestort? 

Het aankoopbedrag wordt inclusief eventuele verzendkosten
(minus eventuele kosten voor het verkoop klaar maken van het product) binnen 14 dagen teruggestort.
In de praktijk gebeurt dit doorgaans binnen 2 werkdagen na ontvangst van het pakket. 

Hoe kan ik mijn artikel retourneren?

Dit kun je lezen op de pagina "Retourneren".

Zijn er kosten verbonden aan het retourneren?

Dit verschilt per situatie.
Als je een artikel wilt terugsturen omdat je het bij nader inzien toch niet wilt hebben,
zijn de kosten voor het retourneren voor jou als klant.
Is het artikel bijvoorbeeld defect geleverd en moet de zending terug naar ons?
Dan zullen wij de kosten van het postkantoor vergoeden.
We zullen dan ook een nieuw artikel op onze kosten naar je toe sturen.
Wanneer we niet in de gelegenheid worden gesteld om een nieuw artikel na te sturen,
zijn de retourkosten ook voor eigen rekening.
Als je een zending om wat voor reden dan ook hebt geweigerd,
worden de verzendkosten hiervan in rekening gebracht. 

 Mijn artikel is kapotgegaan. Wat moet ik doen?

Je kunt in dat geval het beste per telefoon of e-mail contact met ons opnemen.
Afhankelijk van diverse factoren zullen we bespreken hoe we dit probleem kunnen oplossen. 

Waar kan ik terecht voor garantie?

Als een artikel defect is en je hebt er garantie op, dan dien je contact met ons op te nemen.
Afhankelijk van het artikel, de klacht en de leverancier laten we je weten of het artikel door ons
of door de leverancier onder de garantie zal worden gerepareerd / vervangen.
Contact opnemen kan per e-mail en telefoon. 

 

Wij maken gebruik van cookies om onze website te verbeteren, om het verkeer op de website te analyseren, om de website naar behoren te laten werken en voor de koppeling met social media. Door op Ja te klikken, geef je toestemming voor het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- en cookieverklaring.